Hallelojsan i lingonskogen!


Hejsan! Förlåt om jag inte har hört av mig på länge men jag har både glömt och ont om tid. Nu ska jag aldrig glömma

bort att skriva på min lilla bloggis!        Ps: det är ett löfte jag ger er för att ni ska kunna lita på mig. Nu är jag hos min gammel mormor för jag är hemma idag jag har så himla ont i magen så det blev att vara hemma idag. Ja men annars så är det väll bra jag skaffade bdb igår det är ganska mycket nytt men man lär sig väll till slut. På lördag så blir det Disney on ice med mamma och det ska bli assa kul det blir väll lite IKEA först som vanligt men det är faktiskt ganska kul. Den här bilden är tagen förra året när jag var på Disney on ice.



                               ♥♥♥♥♥♥♥♥ Puss på att livet finns♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0